ΠΟΥΡΕΣ ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ

Miss Healthy Living 09 Νοεμβρίου, 2018 Κήπος
ΠΟΥΡΕΣ ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ

Η κίτρινη κολοκύθα δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην ελληνική κουζίνα, είναι όμως ένα λαχανικό άκρως θρεπτικό που καλό θα ήταν να το εντάξουμε στη διατροφή μας. Το έντονο χρώμα της προδίδει την υψηλή της περιεκτικότητα σε β-καροτένιο, το οποίο μετατρέπεται στον οργανισμό μας σε βιταμίνη Α – απαραίτητη για την υγεία του δέρματος μας. Είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών Β1, Β3, Β5, Β6, C, καθώς επίσης είναι πλούσια σε μαγνήσιο, κάλιο φυτικές ίνες, χαλκό και ω-3 λιπαρά οξέα.





Υλικά
 
  • Πορτοκαλί κολοκύθα



Εκτέλεση


Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200 σε αέρα. Στρώνουμε λαδόκολλα στη λαμαρίνα του φούρνου.

Πλένουμε την κολοκύθα και καθαρίζουμε με ένα κουτάλι τους σπόρους της. Προσοχή, δεν τους πετάμε καθώς είναι πλούσια πηγή πρωτεϊνών. 28 γρ. σπόροι κολοκύθας περιέχουν περίπου 7 γραμμάρια πρωτεΐνης. Τους ξεπλένουμε και είτε τους τρώμε ωμούς, είτε τους αποξηραίνουμε, είτε τους ψήνουμε. Εγώ για παράδειγμα τους βάζω στο ταψί της πίτσας - αυτό με τις τρύπες- και έπειτα σε ζεστό φούρνο, μόλις δηλαδή έχει τελειώσει το φαγητό, και τους αφήνω μέχρι να κρυώσει ο φούρνος







Έπειτα κόβουμε την κολοκύθα σύμφωνα με το σχήμα της. Πρώτα κατά μήκος και έπειτα σε κομμάτια.







Ψήνουμε μέχρι να τρυπιέται η φλούδα της, πολύ εύκολα με το πιρούνι . Εγώ την έψησα μια ώρα. Στη φωτογραφία όπως βλέπετε έχω γυρίσει το κομμάτι ώστε να δείτε πόσο μαλακή είναι η σάρκα και πως γίνεται αν πατηθεί με το πιρούνι.






Αφήνουμε να κρυώσει και έπειτα βγάζουμε την ψίχα της με ένα πιρούνι ή κουτάλι και την τοποθετούμε σε ένα πιάτο. Πατάμε με το πιρούνι ώστε να γίνει πουρές. Δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε μπλέντερ ή ραβδομπλέντερ - μην πλένετε και άλλα εργαλεία άδικα.
Μοιράζουμε τον πουρέ σε χάρτινα ποτήρια των 200 γρ και τον διατηρούμε στην κατάψυξη, είτε σε βαζάκια κάνοντας κονσερβοποίηση.


Καλή επιτυχία

Για περισσότερες συνταγές Miss Healthy Living