Φυση στο πιατο

ΜΕΡΕΝΤΑ ΜΕ ΚΑΣΤΑΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΖΑΧΑΡΗ

ΜΕΡΕΝΤΑ ΜΕ ΚΑΣΤΑΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΖΑΧΑΡΗ

ΠΟΥΡΕΣ ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ

Το έντονο χρώμα της προδίδει την υψηλή της περιεκτικότητα σε β-καροτένιο, το οποίο μετατρέπεται στον οργανισμό μας σε βιταμίνη Α – απαραίτητη για την υγεία του δέρματος μας.

ΠΑΝΤΖΑΡΙΑ ΣΑΛΑΤΑ

Η σαλάτα είναι τόσο νόστιμη, αρωματική και θρεπτική που επάξια, έχει ενταχθεί στο εβδομαδιαίο μενού της οικογένειας. Καθώς είναι από τα πιο γλυκά λαχανικά αφού η περιεκτικότητα τους σε σάκχαρα είναι μεγαλύτερη ακόμη και από τα καρότα ή το καλαμπόκι.

ΠΙΚΑΝΤΙΚΑ ΛΕΧΜΑΤΖΟΥΝ ΑΠΟ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ

Χάρη στα μπαχαρικά, στα μυρωδικά και τα υπόλοιπα υλικά, δεν καταλαβαίνεις ότι τρως μανιτάρια (το λέω για όσους δεν τους αρέσουν). Είναι μια συνταγή που πραγματικά πρέπει να δοκιμάσετε οπωσδήποτε!

ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΑΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΠΟΡΤΣΙΝΙ

Ένα λάδι πεντανόστιμο, αρωματικό, το οποίο όπου μπει θα απογειώσει το γευστικό αποτέλεσμα.

ΤΣΙΠΣ ΦΟΥΡΝΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΤΖΑΡΙΑ

Πριν τα σερβίρουμε μπορούμε να προσθέσουμε και άλλο αλάτι ή τσίλι. Το τσίλι απογειώνει τον μεταβολισμό , έχει έντονη καυτερή γεύση και χρησιμοποιώντας το, μπορούμε να αποφύγουμε το αλάτι.

ΠΡΑΣΙΝΗ ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΨΗΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ

Το πιάτο που σας προτείνω είναι ελαφρύ, γευστικό και αρωματικό. Πιστέψτε με, ότι αν το φτιάξετε, θα είναι τόσο μεγάλος ο ενθουσιασμός σας, που θα το φτιάχνετε έτσι ξανά και ξανά

ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ ΦΑΚΟΡΥΖΟ

Ανοιξιάτικο λοιπόν γιατί φροντίζουμε για τον εαυτό μας και την υγεία μας και τρώμε φρούτα και λαχανικά εποχής.