ΠΑΝΤΖΑΡΙΑ ΣΑΛΑΤΑ

14 Απριλίου, 2018
Η σαλάτα  είναι τόσο νόστιμη, αρωματική και θρεπτική που επάξια, έχει ενταχθεί στο εβδομαδιαίο μενού της οικογένειας. Καθώς είναι από τα πιο γλυκά λαχανικά αφού η περιεκτικότητα τους σε σάκχαρα είναι μεγαλύτερη ακόμη και από τα καρότα ή το καλαμπόκι. Τα συνδυάζουμε με ξινόμηλο ώστε να υπάρξει ισορροπία και το τελικό αποτέλεσμα να είναι δροσερό.
Θεωρούνται από τα σημαντικότερα λαχανικά καθώς είναι πλούσια σε βιταΐνη, συστατικό που καθαρίζει το αίμα και μειώνει το επίπεδο της ομοκυστεΐνης (είδος αμινοξέος που σε υψηλά επίπεδα βλάπτει το αγγειακό σύστημα). Είναι πλούσια σε βιταμίνη C, νιτρικά άλατα, μαγνήσιο, σίδηρο, κάλιο, νάτριο, φυλλικό οξύ, αδιάλυτες φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Μπορούν να θωρακίσουν τον οργανισμό απέναντι σε αρκετές ασθένειες αφού ενισχύουν το ανοσοποιητικό και συμβάλλουν στην αποφυγή φαρμακευτικής αγωγής.





Υλικά

- παντζάρια (μόνο τους βολβούς)
- 3-4 σκελίδες σκόρδο
- καρύδια
- ξύδι κατά βούληση
- ελαιόλαδο κατά βούληση
- αλάτι
- 1 ξινόμηλο


Εκτέλεση

1. Καθαρίζουμε τα παντζάρια και τα βράζουμε σε αλατισμένο νερό μέχρι να τρυπιούνται σχετικά εύκολα
2. Αφήνουμε τα παντζάρια να κρυώσουν και έπειτα τα ξεφλουδίζουμε, τα κόβουμε σε κυβάκια και τα τοποθετούμε σε μια σαλατιέρα
3. Κόβουμε τα σκόρδο σε φετάκια και το τοποθετούμε διάσπαρτα στα παντζάρια
4. Προσθέτουμε καλής ποιότητας ξύδι και ελαιόλαδο
5. Βάζουμε μεμβράνη στο μπολ και τα αφήνουμε στο ψυγείο. όσο περισσότερο μείνουν, τόσο πιο νόστιμα θα είναι
6. Κόβουμε ένα ξινόμηλο σε μικρά κομμάτια και τα προσθέτουμε στα παντζάρια.
7. Σπάμε με τα χέρια μας τα καρύδια και τα τοποθετούμε και αυτά




Tips


Μαγειρέψτε τα παντζάρια σε ατμομάγειρα. Γίνονται πιο νόστιμα και διατηρούν περισσότερα θρεπτικά συστατικά

Εγώ επειδή δεν θέλω και δεν μπορώ να φάω ωμό σκόρδο, το αφαιρώ πριν προσθέσω το μήλο και τα καρύδια. Με αυτόν τον τρόπο μένει η γεύση και η μυρωδιά χωρίς τις δυσάρεστες συνέπειες

Καλή επιτυχία

Για περισσότερες συνταγές Νόστιμες και Υγιεινές Συνταγές